net47 jest systemem modularnym, co pozwala na dobranie funkcjonalności przystosowanej do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Do wersji podstawowej dobiera się moduły dodatkowe, które rozszerzają jej możliwości. W cenie systemu uwzględniono instalację, wspólną konfigurację, szkolenie wdrożeniowe oraz migrację danych z dotychczasowego systemu (po wcześniejszym ustaleniu zakresu i metody migracji). Dodatkowo dla firm, które nie posiadają własnej kadry odpowiedzialnej za nadzorowanie i zarządzanie maszynami oraz serwerami, na których zainstalowany jest system net47, świadczymy dodatkowe usługi administracyjne.
propozycja dla małych sieci
propozycja dla średnich sieci
propozycja dla dużych sieci
Obsługa zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy;
Obsługa zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. Dodatkowo w godzinach: od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 22:00, soboty niedziele i święta w godzinach od 9:00 do 22:00, będzie prowadzony dyżur obejmujący przyjmowanie i obsługę zgłoszeń dotyczących:
Obsługa zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. Dodatkowo przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu 365 dni w roku, będzie prowadzony dyżur obejmujący przyjmowanie i obsługę zgłoszeń dotyczących:
W ramach usługi Premium klient dodatkowo otrzymuje: