FAQ
Zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami.
Jaka wygląda procedura wdrożenia?

Konieczne jest przygotowanie serwera spełniającego minimalne wymagania sprzętowe net47. Następnie należy przygotować maszynę wirtualną KVM, zainstalować system operacyjny CentOS 7 Minimal (64 bit) oraz system net47. Kolejnymi etapami (prowadzonymi równolegle) jest szkolenie z konfiguracji oraz obsługi net47, wykonanie importu bazy danych do net47 oraz uruchomienie zamówionych modułów.

Czy jest dostępna dokumentacja techniczna net47?

Tak, jest dostępna pod adresem wiki2.net47.pl

Czy jest dostępna wersja demo net47?

Aby uzyskać dostęp do wersji demo, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.

Jak wygląda wsparcie gwarancyjne i ile kosztuje jego przedłużenie?

Wsparcie gwarancyjne obowiązuje przez okres 12 miesięcy od dnia wystawienia licencji. Realizowane jest na zasadach uregulowanych w umowie licencyjnej. Informacje na temat przedłużenia wsparcia gwarancyjnego dostępne są w cenniku.

Ilu klientów końcowych net47 potrafi obsłużyć?

Firmy korzystające z net47 posiadają od kilkuset do kilkudziesięciu tysięcy klientów końcowych. Obecnie net47 obsługuje około 150 000 klientów końcowych u operatorów z całej Polski.

Jak często net47 jest aktualizowany?

Aktualizacje net47 wydawane są średnio dwa razy w miesiącu.

Czy net47 pozwala na samodzielny rozwój?

Architektura net47 umożliwia samodzielne rozwijanie jego możliwości korzystając z rozbudowanego API.

Jak wygląda licencjonowanie net47?

Licencja jest przypisywana na czas nieokreślony do firmy, która dokonała zakupu systemu net47.

Czy można prowadzić w net47 kilka podmiotów jednocześnie?

Tak, net47 umożliwia prowadzenie kilku podmiotów w ramach jednej instancji systemu. Każda sublicencja to koszt 50% wartości wdrożenia net47 u pierwszej firmy (bez wliczania jednostek licencyjnych).

Czym są jednostki licencyjne?

Jednostki licencyjne pozwalają na dodawanie usług telekomunikacyjnych klientom. Każda jednostka licencyjna odpowiada jednej usłudze (dla usług internetowych – wykorzystane adresy IP lub dla usług VoIP – obsługiwane numery telefonów lub dla usług TV – obsługiwane urządzenia Set-top box (STB)).

Jak wygląda migracja danych z poprzedniego systemu?

Pierwszym krokiem jest wspólne ustalenie szczegółów technicznych oraz zakresu migrowanych danych. Następnie określamy format pliku wyjściowego bazy danych np. csv, do którego zostanie napisany migrator umożliwiający zaimportowanie bazy danych do net47.

Czy istnieje możliwość rozbudowania lub zmodyfikowania systemu pod indywidualne potrzeby klienta?

Tak. Konieczne jest określenie zakresu rozbudowy/modyfikacji net47. Na tej podstawie nasza firma będzie mogła zaproponować koszty finansowe wdrożenia wymaganych rozwiązań.

Nasza firma nie zatrudnia administratora. Czy zespół net47 przewiduje możliwość administrowania maszyną wirtualną i serwerem, na którym zainstalowany jest system?

Przygotowaliśmy 3 warianty usług administracyjnych obejmujących m.in. nadzór nad maszynami wirtualnymi oraz serwerami, na których zlokalizowany jest system net47. Pełna specyfikacja usług administracyjnych dostępna jest w cenniku.

Ilu użytkowników może korzystać z net47?

Nie ma ograniczeń co do ilości użytkowników.

Z net47 korzysta ponad 100 firm w całej Polsce.
dołącz do nas