Cennik
Wstęp do cennika net47

net47 jest systemem modularnym, co pozwala na dobranie funkcjonalności przystosowanej do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Do wersji podstawowej dobiera się moduły dodatkowe, które rozszerzają jej możliwości. W cenie systemu uwzględniono instalację, wspólną konfigurację, szkolenie wdrożeniowe oraz migrację danych z dotychczasowego systemu (po wcześniejszym ustaleniu zakresu i metody migracji). Dodatkowo dla firm, które nie posiadają własnej kadry odpowiedzialnej za nadzorowanie i zarządzanie maszynami oraz serwerami, na których zainstalowany jest system net47, świadczymy dodatkowe usługi administracyjne.

Wersje systemu net47
net47 w wersji podstawowej obejmuje:
  • Moduły znajdujące się w wersji podstawowej, wyszczególnione są na stronie o net47
  • Pakiet obsługi 500 Jednostek Licencji (dla usług internetowych - wykorzystane adresy IP lub dla usług VoIP - obsługiwane Numery Telefonów lub dla usług TV - obsługiwane urządzenia Set-top box (STB))
  • Dostęp do aktualizacji przez 12 miesięcy
  • Dostęp do wsparcia technicznego przez 12 miesięcy
  • Zdalne szkolenie obejmujące konfigurację i obsługę systemu
net47 w wersji Cloud obejmuje:
  • Kolokację na wirtualnych serwerach firmy FIONE Sp. z o.o. Sp.k.
  • Moduły znajdujące się w wersji podstawowej, wyszczególnione są na stronie o net47
  • Maksymalnie pakiet obsługi 1000 Jednostek Licencji (dla usług internetowych - wykorzystane adresy IP lub dla usług VoIP - obsługiwane Numery Telefonów lub dla usług TV - obsługiwane urządzenia Set-top box (STB))
  • Zdalne szkolenie obejmujące konfigurację i obsługę systemu
  • Dostęp do aktualizacji przez cały opłacany okres
  • Support telefoniczny

Cennik systemu

Cennik obowiązuje od 1 sierpnia 2016
  • Wyszczególnienie tytułu opłaty
    Opłata netto
    Podatek
    opłata brutto
  • net47 licencja – wersja podstawowa
    4 500,00 zł
    23%
    5 535,00 zł
  • net47 licencja – wersja Cloud
    400,00 zł/mies
    23%
    492,00 zł/mies
  • Przedłużenie dostępu do aktualizacji oraz wsparcia technicznego na czas 12 mies
    Opłata jest wyliczana indywidualnie. Wynosi 10% aktualnej wartości Systemu oraz wszystkich zakupionych modułów (w kalkulacji nie są brane pod uwagę zakupione dodatkowe Jednostki Licencyjne).
  • Pakiet obsługi 500 dodatkowych Jednostek Licencji
    500,00 zł
    23%
    615,00 zł

Cennik modułów dodatkowych

Cennik obowiązuje od 1 sierpnia 2016

Cennik usług administracyjnych

Cennik obowiązuje od 1 czerwca 2017
Podstawowy
350zł/mies.

propozycja dla małych sieci

  • Obsługa zgłoszeń od pon.—piąt. 8:00—16:00
  • Dyżur tel. pon.—piąt. 16:00—22:00
  • Dyżur tel. sob.,niedź. oraz święta 9:00—22:00
  • Dyżur tel. 24 godziny 365 dni w roku
Dowiedz się więcej
Rozszerzony
600zł/mies.

propozycja dla średnich sieci

  • Obsługa zgłoszeń od pon.—piąt. 8:00—16:00
  • Dyżur tel. pon.—piąt. 16:00—22:00
  • Dyżur tel. sob.,niedź. oraz święta 9:00—22:00
  • Dyżur tel. 24 godziny 365 dni w roku
Dowiedz się więcej
Premium
1200zł/mies.

propozycja dla dużych sieci

  • Obsługa zgłoszeń od pon.—piąt. 8:00—16:00
  • Dyżur tel. pon.—piąt. 16:00—22:00
  • Dyżur tel. sob.,niedź. oraz święta 9:00—22:00
  • Dyżur tel. 24 godziny 365 dni w roku
Dowiedz się więcej
Usługi administracyjne obejmują:
  • prowadzenie administracji i aktualizacji Systemu NET47;
  • prowadzenie administracji i aktualizacji Systemu Operacyjnego;
  • podejmowanie działań zmierzających do usunięcia stwierdzonych usterek oraz innych niedogodności w funkcjonowaniu Systemu, oraz Systemu Operacyjnego;
  • prowadzenie doradztwa w zakresie technicznej obsługi Serwera;
  • przeprowadzania comiesięcznej archiwizacji zbiorów informatycznych oraz nadzór i kontrola bieżącego archiwum;
Warianty usług
Podstawowy:

Obsługa zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy;

Rozszerzony:

Obsługa zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. Dodatkowo w godzinach: od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 22:00, soboty niedziele i święta w godzinach od 9:00 do 22:00, będzie prowadzony dyżur telefoniczny obejmujący przyjmowanie i obsługę zgłoszeń dotyczących:

  • obsługi awarii systemu (tj brak autoryzacji klientów końcowych, braku działania modułu);
  • obsługi awarii serwera;
  • przywracanie do działania lub instalowanie Systemu na nowo z kopii.;
Premium:

Obsługa zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. Dodatkowo przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu 365 dni w roku, będzie prowadzony dyżur telefoniczny obejmujący przyjmowanie i obsługę zgłoszeń dotyczących:

  • obsługi awarii systemu (tj brak autoryzacji klientów końcowych, braku działania modułu);
  • obsługi awarii serwera;
  • przywracanie do działania lub instalowanie Systemu na nowo z kopii.;

W ramach usługi Premium klient dodatkowo otrzymuje:

  • zarządzanie systemem wirtualizacji KVM;
  • zarządzanie routerem brzegowym autoryzującym sesje klientów;
  • prowadzenie doradztwa w zakresie rozbudowy sieci Zamawiającego;
  • na czas trwania umowy Zamawiający zostaje zwolniony z corocznej opłaty za przedłużenie gwarancji Systemu (opłaty za aktualizację);

Cennik usług dodatkowych

Cennik obowiązuje od 1 sierpnia 2016
  • Wyszczególnienie tytułu opłaty
    Opłata netto
    Podatek
    opłata brutto
  • Zdalna instalacja systemu operacyjnego
    300,00 zł
    23%
    369,00 zł
  • Wdrożenie systemu NET47 w siedzibie Klienta
    Dokładny zakres prac oraz cena są ustalane indywidualnie
  • Wsparcie techniczne (każda rozpoczęta godzina)
    0,00 zł
    23%
    0,00 zł
  • Wsparcie techniczne (każde rozpoczęte 15 min)
    75,00 zł
    23%
    92,25 zł